Wybierają ziemię z tunelu do dworca Łódź Fabryczna
Zaczęło się wybieranie ziemi z tunelu, którym pociągi dojadą do stacji Łódź Fabryczna. Robotnicy pracują w soboty i niedziele a także w nocy.
Dzięki temu, że pod ziemią jest nieco cieplej, niż na powierzchni, możemy prowadzić prace mimo mrozu "Ten wykop jest do obejrzenia do strony Niciarnianej. Pogoda - minus 13 stopni - nie ułatwia działań. Prace związane z betonowaniem powinny być prowadzone do minus pięciu stopni, ale tu mamy część prac podziemnych i jesteśmy w stanie zabezpieczyć roboty" – wyjaśnia dyrektor kontraktu, Marcin Zaremba. Wkrótce zacznie się budowa podziemnej hali peronowej i nadziemnej poczekalni, a na razie testowany jest system odwodnienia. W lutym zostanie zamknięta ulica Kilińskiego, od Tuwima do Narutowicza . Wykonawca dworca rozbierze przejście podziemne przy Łódzkim Domu Kultury, by zbudować zachodnią głowicę stacji, czyli miejsce gdzie pod ziemią będą manewrować przy zmienianiu peronu.