Sieć sklepów wprowadza własną tarczę antyinflacyjną - na czym ma polegać?
Najważniejsze założenia Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej to m.in zerowa stawka VAT na podstawowe produkty spożywcze. Jedna ze znanych sieci sklepów wprowadza jednak własną akcję. Na czym dokładnie ma polegać?
Sieć sklepów Biedronka tworzy własną tarczę antyinflacyjną. Wszystko po to, aby klienci mieli pewność, że ceny poszczególnych artykułów nie wzrosną do końca czerwca. Akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” obejmuje ponad 150 produktów, dla których ceny regularne powinny być najniższe w Polsce i nie wzrosną do końca czerwca.
Na podstawie tej gwarancji, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę. Dodatkowo sklep składa też zapewnienie, że do końca czerwca 2022 ceny produktów objętych promocją nie wzrosną.
Jak informuje sieć dyskontów, produkty objęte akcją, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżnione zostaną specjalną etykietą cenową. Tarcza antyinflacyjna ma objąć kilka różnych kategorii.
Zamrożenie cen dotyczyć będzie nie tylko podstawowych produktów spożywczych, lecz także na przykład słodyczy. Akcja obowiązuje od 12 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. włącznie.