ZUS zawiesza obsługę bezpośrednią
Od czwartku 8 kwietnia br. do odwołania, w związku z sytuacją epidemiczną±, niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Zielonej Górze.
Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki. Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w jednostkach terenowych zielonogórskiego Oddziału w Krośnie Odrzańskim, Nowej Soli, Świebodzinie, Żarach, Gubinie i Wschowie. Telefonicznie można uzyskać informację z zakresu rent i emerytur, zasiłków, ubezpieczeń oraz obowiązków płatnika składek. Pełne informacje w swojej sprawie można otrzymać przez telefon po podaniu identyfikatora PUE i hasła (PIN) do COT. W innym wypadku pracownik będzie mógł podać tylko informacje ogólne.